4_edited.jpg

Rejsebestemmelser
Hydra Højskole

Rejsebestemmelser:

Du har 14 dages fortrydelsesret på enhver rejse gældende fra tidspunktet, Hydra Højskole modtager din indbetaling af depositum.

Ved afbestilling af en rejse gælder følgende regler (pr. person):

Hvis du melder afbud til en rejse, du har booket og betalt, pga. sygdom, skal din afbestillingsforsikring dække dine omkostninger.

a) Ved afbestilling senest 60 dage før den aftalte rejsedag tilbagebetales dit indbetalte beløb med fradrag af et beløb svarende til rejsens depositum (fra kr. 3.000, - afhængig af rejsemål).

b) Ved afbestilling senere end 60 dage før og senest 21 dage før den aftalte rejsedag, tilbagebetales dit indbetalte beløb med et fradrag af 80% af rejsens pris.

c) Ved afbestilling senere end 21 dage før den aftalte rejsedag, ved for sent fremmøde eller ved kundens udeblivelse uden afbestilling, har kunden ikke krav på tilbagebetaling af nogen del af sin indbetaling.

Udeblivelse eller for sent fremmøde betragtes som en aflysning af hele rejsen.

Hydra Højskole er registreret i Rejsegarantifonden med nr. 3491. Det sikrer dig, hvis Hydra Højskole ikke kan gennemføre rejsen.

I tilfælde af at der ikke er nok tilmeldte til den pågældende rejse, tilbydes du plads på en tilsvarende rejse eller fuld tilbagebetaling af dit indbetalte beløb.

Indholdet i vores rejseprogrammer kan ændres eller omlægges på grund af vejret eller andre praktiske forhold på Hydra.

Opholdet under hele den pågældende rejse er på eget ansvar og vi gør vores alleryderste for, at rejsen og opholdet til enhver tid er sikkert for dig. Derfor er du også til enhver tid ansvarlig for at oplyse om forhold, der kan påvirke din trivsel og sikkerhed på rejsen.

Hydra Højskole kan ikke gøres ansvarlig for fejl og mangler på hoteller, restauranter eller øvrige ydelser købt af 3. part. Forsinkelser, ændringer, skader eller forsømmelser henført til 3. part er uden for Hydra Højskoles ansvar.

Vi anbefaler, at du tegner en rejse-og afbestillingsforsikring, der sikrer dig i tilfælde af afbud, sygdomsbehandling og hjemtransport. Link til Goudas afbestillingsforsikring

Hydra Højskole formidler ikke flybilletter, men vi er altid behjælpelig med at anbefale en afgang, så vi kan følges både frem og tilbage. Det er dit ansvar at bestille billetten i god tid.